یه زمانی

یه زمانی

 

زمانی بود که در دلم نشستی ، با تمام وجود دلم را شکستی،رفتی و

 

 آن روزها گذشت ، نه یادی کردی از من ، نه گرفتی سراغی از دل من

 

 ، یادم می آید  لحظه رفتنت گفتی دیگر نه تو نه من!


نمیخواهم بازگردم به گذشته ، باز هم مثل گذشته تکرار میکنم که

 گذشته ها گذشته اما شاخه ای که شکسته ، دیگر نشکفته…. دلی که

 شکسته دیگر به هیچ دلی ننشسته…


چه دلتنگی هایی کشیدم ، چه تلخی هایی چشیدم ، هر چه میرفتم ،

 نمیرسیدم، هر چه نگاه میکردم ، نمیدیدم …


قلبم به دنبال حس تازه بود ، بی احساسش کردی و به دنبال آتشی

 دوباره بود ، خاکسترش کردی و دیگر امیدی درونش نبود…


با آن حالی که داشتم ، اگر در حال خودم نیز نبودم باز هم میفهمیدم

 چه دردی در دل دارم…


با آن دل شکسته ، این من از زندگی خسته ، در خواب هم قطره های

 اشک ،بی خیال چشمانم نمیشدند!


شبهایم روز نمیشد، هر کاری میکردم دلم آرام نمیشد ، این دل خوش

 خیال هم بی خیال تو نمیشد!


به این خیال بود که شاید دوباره بیایی ، شاید خبری از آن بگیری…


پیدایت که نکردم هیچ ، خودم را هم گم کردم ، بعد از آن خودم را در

 به در کوه و بیابان کردم…


نمیگویم به تو این رسمش نبود ، شاید رسم تو دلشکستن بود ،

 نمیگویم که چرا رفتی ، شاید رفتنت پایان غم انگیز این قصه بود ،

 نمیگویم که چرا به دروغ گفتی عاشقم هستی ، شاید عشق از نگاه

 تو،به معنای بی وفایی بود!

نمیخواهم به گذشته بازگردم و چشمهایم را تر کنم ، زیرا دوباره باید

 با یادت روزهایم را با غصه سر کنم..

 



نظرات شما عزیزان:

نـــــــــــــدا
ساعت1:51---19 بهمن 1391
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
قالب نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:lovely, ] [ 21:38 ] [ amin ] [ ]